tisdag 1 september 2009

Don't you bring me down today..

Det är nog bra att jag ska till shrinken igen på fredag, jag känner det nu. Hösten är här också med sina kyliga kvällar och regnet på fönsterblecket. Igår när Emelie och jag kom hem från Mathilda hade mamma fixat en läslampa och gladiolusblommor till vardagsrummet och bakat bröd så det doftade nybakat i hela lägenheten när man kom innanför dörren. En massa ljus hade hon tänt också så det var ultimat mysstämning här hemma :) Jag hoppas att något bra besked kommer upp i mitt liv snart, det här börjar bli lite småjobbigt. Det blir ju Håkan på fredag och Ace på lördag, så kul kommer jag ju att ha mot helgen :) Det ska bli kul att träffa min vän Fredrik igen, honom saknar jag speciellt mycket i dessa tider. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som faller in. Nu ikväll ska jag nog streama någon film och mysa med tända ljus och sånt.


Förändring kräver förändring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar