torsdag 3 september 2009

Keep on running, keep on running..

Ta mig tillbaka till studenttiden, av olika anledningar


Idag har det varit en sån där bra dag igen. Hela eftermiddagen spenderades med Mathilda då vi gick/åkte runt i stan och lämnade hennes CV på olika salonger, vi åt lunch på Bönor&Bakat också :) Sen åkte jag hem och träffade Emelie ett tag och diskade upp smutsdiskberget som stod på diskbänken.
Efter det åkte jag in till stan igen, efter en massa strul med tunnelbanan, och träffade Johanna. Vi fikade på Café 60 och pratade, det behövdes verkligen. Jag spillde ut varm choklad över halva mig haha, men det är ju en sån period just nu.. Jag kommer att sakna henne och Sara när de åker till Cypern imorgon, det positiva är ju att de kommer hem om en vecka :) Sen ska vi partaja satan har jag hört (;
Jag är fortfarande taggad inför Ace på lördag och så är det ju Håkan imorgon, som ska bli sådär kul, men det ska bli underbart att träffa min vän Fredrik igen på flera månader. Shrinken imorgon igen också, det behövs faktiskt just nu!

Puss på porren eller nåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar