torsdag 17 september 2009

Nathalie, Nattis, Pattson, Pattor, Atton, Natchos, Natzi, Natta(?!), Nanna..

...kärt barn med många namn har varit ganska effektiv idag!
Vaknade av klockan halv tio som vanligt, tränade ett pilatespass, åt frukost bestående av havregrynsgröt(!) och två rostade mackor. Sedan bar det iväg till Arbetsförmedlingen för verifiering och informationsmöte, som för övrigt var sjukt tråkigt men nödvändigt. Jag gick från AF på Östermalmstorg till Värtavägen i höstkylan och tog bussen därifrån hem, gick direkt till Ica Nära och köpte ägg till de fattiga riddare som Emelie och jag skulle äta till lunch. När jag ätit lunchen började jag plocka lite grejer runt i lägenheten, småstädade alltså, torkade spisen, bänkar och skåpluckor i köket och diskade halva disken eftersom Emelie diskat första halvan och nu är jag här, taggad som vanligt inför helgens bravader :) Dammsuger gör jag imorgon, det orkar jag inte idag, och dessutom måste jag nog vila ett tag.
Det känns lite konstigt att jag ska vara ensam hemma hela helgen, även om jag kommer vara dagen-efter-seg och mest sova, men tusan att man ska sova helt ensam :O Det har jag inte gjort på mycket länge. Vid elva imorgon drar Emelie till Göteborg och mamma åker till Trosa efter jobbet. Runt halv åtta, åtta kommer det brudar hit och förar innan vi ska ut, hihi det ska bli så jäklarns roligt :D

Jag hoppas att allt kommer lösa sig i framtiden, även om jag har insett att vi aldrig kommer kunna umgås som "vänner".

Pöss, säg till om någon vill joina ut antingen imorgon och/eller på lördag :) Man kan aldrig bli för många!

3 kommentarer:

  1. Men du glömde ju mitt smeknamn Natzi, måste läggas till! hihi

    SvaraRadera
  2. jag jobbar i helgen så jag kan tyvärr inte följa med ut, men ni får ha det så skojj och tack för att du frågade! :D

    SvaraRadera