torsdag 24 september 2009

A wreckless abandon...

TAGGA TAGGA TAGGA! Det är så mina tankegångar går nu. Imorgon ska jag och mina tjejkompisar gå ut på Bombardier och på lördag sker den efterlängtade klassåterträffen från grundskolan, jag vet att jag tjatar! Haha :)
Idag har jag mått sådär - minifeber och huvudvärk, överraskande syn av ett ord som gav mig bra och dåliga minnen, min hy är helt fucked up (tack Gud!), Mathilda kanske inte kan komma på föret på grund av en dålig arbetsgivare, men självklart så väger helgens händelser upp allt detta :) Vem vet om det blir Baba på onsdag också, hehe?!

Jag försöker, i samarbete med min älskade lillasyster, fixa musik till bloggen och det kommer alldeles snart. Dessutom måste jag/mamma ändra så att jag kan lägga in bilder, just nu har min dator någon slags brandväggsspärr som gör att jag inte kan klicka på länkar utan måste kopiera länkarna i "http://.."-kolumnen.

Stackars Emelie som har fått stå ut med mig idag, jag har varit otroligt kramsjuk och gnällig.


This is who-love-me-music, tomorrow's just a song away...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar