lördag 5 september 2009

WOW, mitt hundrade inlägg!

Tänk att det skulle bli minst hundra inlägg ändå, det hade jag aldrig kunnat tro :)
Igår var det Håkan Hellström på Grönan, jag var hos shrinken innan och det gjorde ju inte att jag blev direkt taggad, även om det kändes lite bättre efter några timmar. Väl påväg till Grönan, vid Sergels torg, säger busschaffisen att alla måste ur bussen eftersom ingen ny chaufför kom - det var helt smockat med folk utanför och inne i bussen. Så vi svär lite och slussas ut och hoppar in i en 69:a-buss, precis när Emelie ska kliva på säger chaffisen att det inte får komma på fler och det fanns liksom plats. Så Emelie fick lov att gå till Grönan i regn och blåst - idag är hon jättesjuk! Konserten var sådär, han har blivit så gammal och orkar typ inte med de snabba låtarna längre, han spelade kanske 6-7 ballader..

Jag grät ganska mycket, musik har liksom en helt annan betydelse nuförtiden även om jag börjar må mycket bättre :) Tre veckor tar det tydligen att börja komma ur någon slags sorg, och det har det ju gjort snart..

I natt drömde jag en helt underbar dröm, den bästa på länge, som involverade en mörkhårig kille och Karlaplan, haha. Ikväll ska jag och några tjejkompisar på Ace, jag hoppas att det blir en bättre utgång den här gången - det blir ju vad man gör det till.. PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar