lördag 19 september 2009

I miss you, love

Igår var en sån där värd utekväll igen. Vi förade hemma hos mig och hamnade sen på Metro som var ett stiligt ställe må jag säga - we like the glass cage! Den största lyckan igår var faktiskt när My dök upp, jag grät lite om jag ska vara ärlig. Vi hade jätteroligt allihopa som var ute igår och sådär lagom påverkade. Carolina sov hemma hos mig och när vi kommit hem så satt vi vid köksbordet och pratade om allt, en så himla mysig tjej det där!
Om några timmar är det dags att ta sig en återställare, då ska Johanna och jag föra för att sedan dra ut på Ace. Jag har försökt ragga folk som kan följa med men alla jobbar eller ska på diverse släktträffar, prutt på dom! Men som tur är har vi varandra och en massa snygga boys på stället, I LIKE! Vem vet, jag kanske träffar någon jag känner där :)

När jag har varit ensam i princip hela dagen så kryper saknaden sakta men säkert fram, men det är efter kärlek och fysisk närhet. Det är det jag saknar mest..

Nej, lite makeup och mat på det här :)
Love you folks!

2 kommentarer:

  1. de verkar bli utgång iaf... soffi du vet, haha. hon övertalar lätt :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Hihi. Det var så roligt att träffa dig igen min fina! :) Vi ska ses snart igen!
    Puuusss <3

    SvaraRadera