onsdag 9 september 2009

Sweet disposition




Idag var en sån där bra dag igen :) Det har blivit några sådana nu, hihi. Var hos Ann idag och pratade, skönt som vanligt, en arbetscoach vid namn Gunilla ringde mig när jag skulle kliva av tåget i Karlberg och hon var väldigt entusiastisk över mitt CV och hon vill hjälpa mig att komma in i den bransch jag vill jobba i (inte för att jag vet det just nu...). Så imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och säga att jag vill ha en coach och att jag vill ha just henne. Det var dock lite creepy att prata med henne eftersom hon låter som min faster, haha.
Sen på hemvägen köpte jag godis till sjuklingen här hemma och då var det godisprovsmak på Sabis, I like! Just nu känner jag mig inspirerad, positiv och entusiastisk inför framtiden.. Tänker inte berätta vad som får mig att känna så, men det känns himla bra i alla fall :)
Igår fick jag ett gulligt mms från Sara och idag fick jag ett omtänksamt sms från Johanna, jag tror de saknar mig lite :) Men snart ses vi ju, hihi!


I LIKE YOU HEHE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar