måndag 7 september 2009

Forever young?

Vilken jävla skitmorgon! Gick upp relativt tidigt eftersom jag skulle till UM halv nio, självklart gick jag till fel mottagning och kom försent - det finns ju två stycken ganska nära varandra på Odenplan. FUCK THIS tänkte jag och åkte hem med tårade ögon. Det är för mycket för mig just nu, känns som att allt bara rasar sönder och samman. Dock ska jag på andra arbetsintervjun hos Ica idag så därför ska jag hålla en god min och försöka tänka helt jävla positivt. Innan det ska jag träffa Phio, har inte sett henne sen hennes födelsedag i maj. Det ska bli skönt att prata och kanske få höra lite skvaller från sina gamla kvarter :)

Jag vill inte bli gammal, blir alltid så nervös när det är gamlingar på bussen som ska av och på. Häromdagen ramlade en farbror när han skulle gå av och då satt det några tonårspojkar, som pratade om att "slicka fitta bra och dåligt", och skrattade åt honom. Jag blev helt förstörd, hur kan man bete sig så jävla illa mot andra människor och dessutom prata om såna saker offentligt?

Nu ska jag försöka tänka positivt och framåt och jag hoppas så himla mycket att jag får jobbet. Jag är värd det och så himla mycket mer..

2 kommentarer: