tisdag 29 september 2009

Skratt och regnoväder

Så, nu är jag hemma från bion. Jag och Sara såg "Sommaren med Göran" - en typiskt svensk film med sådär svenskt sarkastisk och torr humor som passade mig perfekt för dagen, inget mästerverk men ändå lyckad. Nästan alla popcorn blev uppätna och det var nästan tomt i biosalongen under filmen. När vi kom ut från bion spöregnade det och vi halvsprang mot buss och tunnelbana där vi skilldes åt efter ett tag. Helt klart en mysig kväll, en sån där kväll man kan behöva ibland :) Dessutom fick jag reda på att jag ska följa med Sara och hennes arbetskompisar ut på fredag, vad jag än har planerat att göra. Okej, sa jag då. Det är bara att tacka och ta emot! :)

Now I'm going to sova i min väldigt, tom eller inte, mysiga säng. Guten nacht!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar