onsdag 16 september 2009

Verifiera dina meriter.

Igår, när jag kommit hem från stan då jag varit med Johanna, så fick Emelie för sig att vi skulle åka ut till Djurgården och spatsera lite. Så blev inte fallet, utan vi åkte spontant hem till Mathilda som var sjuk med lite blommor (från balkongen!). Tänk vad glad man kan göra en annan människa med hjälp av ett glatt humör, ett SL-kort och blommor. :)
Det blev inget möte på Co-Worker för mig idag, jag hade missförstått hela grejen eftersom det var ett möte om jobbcoachning och inte något som gav mig större chans till jobbet jag sökt där. Tur att jag kom på det i förväg!
Idag åkte jag och Emelie till Nacka Gymnasium, men innan dess åkte vi hem till Mathilda och drack lite kaffe och pratade. När vi var där ringde Gunilla från Assessit och bokade möte med mig på fredag, så - från och med fredag har jag en jobbcoach som ska hjälpa mig att komma in på arbetsmarknaden på ett eller annat sätt :)
Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen och verifiera mina uppgifter och därefter gå på ett inbokat möte - jätteroligt...

Puss och kram

Jag är så glad att Fredrik är min vän :)

2 kommentarer:

  1. Tjoho
    Får du för dig att spatsera på Djurgården en annan dag kan du ju alltid slå en pling eftersom jag e där dagarna i ända
    Kram
    Victoria

    SvaraRadera