tisdag 29 september 2009

"Sammanställning av själv- och framtidsinventering"..

...står det på pappret framför mig. Att skaffa en jobbcoach är det bästa jag har gjort i mitt liv tror jag. Det här kommer gå bra, det känner jag djupt inne i magen (som för övrigt är ganska lugn nuförtiden!). På fredag blir det utgång med lite brudar, igen, och sen på lördag ska jag på Carros födelsedagsmiddag. Jag får se om pengarna räcker till lördagen och hur pigg jag är, känner lite illness coming om jag ska vara ärlig.
Imorgon har jag tvättid klockan fyra till sju och därefter ska jag förhoppningsvis träffa Marielle, Johanna och Sara någonstans och umgås lite :) På torsdag ska jag till shrinken och berätta om saker som hänt den senaste veckan, puss på det.


Ja-ha, som min farfar brukar säga, om man ska ta och natta sig själv kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar