tisdag 22 september 2009

Toccata and Fuge in D minor

Det känns som att mitt liv håller på att få sig ett uppsving. Jag har underbara vänner och familj som alltid ställer upp, jag håller på att jobba med mig själv (och jävlar vad det går bra!), hösten är här, jag har nästan alltid kul (man har ju dåliga dagar också) och partajar ganska mycket nu, har träffat nya trevliga människor av olika karaktär och min kropp börjar fungera som den ska nu efter minidepressionen jag haft den senaste månaden. Dock har min hy fått för sig att spöka precis just nu, men det fixar sig väl när jag får mina pills :)

På fredag ska jag ut igen, på Bombardier, och jag tror vi ska föra hemma hos mig den här gången också :) Det är så behändigt att bara ta tunnelbanan direkt och slippa byta en massa. Och på lördag är ju som sagt klassträffen :D Jag är nog mest taggad av alla, men det brukar ju vara så.

Jag är över allt knas nu som hänt den senaste tiden, jag orkar inte lägga energi längre på något som ändå inte kommer att fungera. Envägskommunikation är inte bra i längden för själen! Om man öppnar upp sig och blir sparkad på varje gång tappar man ju lusten också. Nej, usch på det där! Life goes on! :)

Pussas mera vetja! :)

2 kommentarer: