onsdag 2 september 2009

Oh, happy day!

Nu känns det som att saker har satts i rullning, på ett positivt sätt alltså. Fick ett paket av mormor idag med posten där en dvd med videoinspelning från min och min kusin Marcus studentdagar, det var kul att se och man hörde att hon grät lite i bakgrunden :) Ikväll träffade jag Carolina inne i City och pratade lite om livet i allmänhet och om Ace i helgen. Innan jag träffade henne flängde jag runt till olika mataffärer på Gärdet och Östermalm för att hitta något prisvärt att äta tillsammans med potatiskrocketter - det blev närproducerade fläskkotletter, haha!
Jag är så jävla taggad till Ace på lördag!! Sen tänker jag ju på intervjun på måndag och då blir jag megaglad. Visst, jag har inte fått något jobb än men det är ju påväg iallafall :) Senare ikväll såg jag och Emelie en skitrolig film på sexan med Rob Schneider, hehe. Imorgon ska jag vara moraliskt stöd till Mathilda som ska lämna sitt CV på en massa salonger :)


Sjuk Emelie och vårt vardagsrum :)

2 kommentarer: