söndag 6 september 2009

It takes a fool to remain sane!

Gårdagskvällen var en av de bästa på länge, även om den började lite bajsigt med upprörande dåligt fungerande kollektivtrafik. Jag mådde faktiskt bra igår, första dagen på ganska länge - jag har insett verkligheten och försöker göra det bästa av den. Vi förade hemma hos Mathilda och sen bar det iväg till Ace. Kvällen kan sammanfattas med orden lycka, dans, alkohol, ångest och tårar, prat och snygga killar :) Man kan säga att gårdagskvällen utspelade sig på samma sätt som förra helgen, fast den här gången var det grymt mycket roligare - vi stängde stället! :D
Imorse gick jag och Carolina till Karlaplan och åkte in till stan och fikade i några timmar. Jag gillar verkligen den tjejen, vi har så mycket gemensamt och kan prata om precis allt. Det blev mycket skratt och ibland lite bistrare miner beroende på samtalsämnet. :)
En jobbig sak är att jag oftast inte kommer ihåg vad jag säger när jag har druckit. Jag pratade med en av hans kompisar igår och jag minns inte allt jag sa, även om jag inte tror att jag sa något elakt eller konstigt.. Jag hoppas att vi alla kommer kunna umgås som vänner i framtiden, det är trist att förlora underbart roliga människor när sånt här händer, men jag antar att det är livets gång. Så sorgligt bara..
Idag är en sån där dag då man bara vill krypa ner under jorden och stanna där tills allt känns bra igen och man inte saknar längre. Jag borde egentligen inte skriva detta i bloggen, men jag orkar inte gömma allt. Det är viktigt att prata har jag hört, även om det inte alltid går så värst bra när man gör det..

Nej, imorgon är det en andra intervju för Ica-jobbet. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet så att jag kan få rutiner och något annat att tänka på. Bilder från gårdagen kommer någon annan dag.


Jag saknar Sara och Johanna väldans mycket......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar