lördag 12 september 2009

Kiss & tell..

Lefkas 2009

Igår somnade jag gråtandes och panikslagen, det har jag aldrig gjort förut. Precis när jag somnade första gången fick jag upp bilden av hans ryggtavla när han gick mot tunnelbanan den där dagen. Känslan av övergivenhet, sorg och panik infann sig återigen, och jag återupplevde den ångest jag hade när jag stod där och väntade på att få gå in i bussen, så jag vaknade direkt och började stortjuta, fast kvävd av täcket. Vilken natt..

Idag ska jag träffa Sara och Johanna, om de inte har blivit sjuka under flygturen hem från Cypernland igår. Det ska bli så himla skönt att träffa dem igen :)

Men först ska jag och Emelie in till stan och shoppa lite grann, hon har äntligen blivit "frisk". Antibiotika gör bra men man luktar fan efter ett tag haha, det går liksom ut genom huden. Yuck!


Nu ska jag duscha efter ca en timmes träning, keep up the good work!

Pöss

2 kommentarer:

  1. tycker du emdus luktar äckligt? :( från emdus
    hihih lite äckligt luktar jag nog allt.. som när jag duschade, då kom typ lukten ut.. :D hihih

    SvaraRadera
  2. Älskade vän, jag saknar dig. Skulle skriva ett sms och säga det men så kom jag på att min mobil var urladdad. Men du kan väl höra av dig när du ser det här. Jag vill så gärna träffa dig nu!
    Puss och kram!

    SvaraRadera