tisdag 8 september 2009

Not my favorite place to be

Intervjun igår kändes bra, tills de frågade om referenser. Jag hade bara skrivit upp en referens och kunde inte komma på någon mer. Sen på vägen hem kom jag att tänka på min fd lärare Hasse, my favorite. Så jag kontaktade honom på kvällen och fick svar tio minuter senare. Idag fick jag hans kontaktuppgifter och ringde upp Ica - tror ni att dom jävlarna svarar? Så nu sitter jag här helt paranoid över att jag inte kommer få jobbet.
Igår underströk jag verkligen hur kul och givande det skulle vara att få jobbet och fjäskade lite lagom sådär, det måste man ju göra. Jag har alltid varit bra på att fjäska, det började jag med redan i grundskolan haha. Ica ger ju väldigt bra betalt pga lyckade kollektivavtal, jag gillar!
Nej, jag hoppas (vid Gud?) att jag får jobbet. Jag behöver det av många orsaker.
Idag ska jag träffa Mathilda och handla höst-/vinterskor och säkert något mer. Det har ju klirrat lite i kassan nu :)

Nu ska jag frulla, herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar