onsdag 30 september 2009

Chili's baby back ribs!

Om någon timme stundar en efterlängtad kvällsfika med Marielle och Johanna, förhoppningsvis Sara också men jag tror att hon jobbar. Det ska bli kul att träffa Marielle igen och prata, det har jag ju inte gjort på länge, medans jag har träffat Johanna minst en gång i veckan de senaste månaderna haha :) Jag saknar de gamla stunderna, precis som en giraff saknar höga träd i öknen..

Jag lovar, om han skulle be mig att komma tillbaka skulle en del av mig verkligen vilja göra det, samtidigt som en annan del skulle stå och skrika NEJ, NO, AH NON! Detta kommer dock inte hända. Vi har sårat varandra för mycket och det har gått så lång tid nu. Det kanske blev bäst såhär, i slutändan.. Just nu och hela dagen har jag saknat närheten. Ni vet hur man kan ligga vakna hela nätterna och trivas så bra i varandras sällskap att timmarna bara flyger iväg. Helt plötsligt är klockan fem på morgonen och han måste iväg vid åtta. Om jag tänker efter så kunde vi faktiskt prata, vi visste saker om varandra som ingen annan vet eller kommer att få veta. Allt som allt - den fysiska och psykiska närheten är det jag saknar. Jag hoppas på att få uppleva allt det där snart igen.. Så länge får min extrakudde agera pojkvänsmaterial om nätterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar