måndag 31 augusti 2009

Farewell to the Fairground



Obekväm dag idag med shrinkbesök samt middag hemma hos Thillan, som dock var mysig. Tankarna snurrar i huvudet, men jag har definitivt bestämt mig för att gå vidare i mitt liv - annars har jag snart ingen stolthet alls kvar i kroppen. Jag har ansträngt mig och blivit sviken flera gånger nu, och det orkar jag inte med, så därför är det dags för mig to move on hur sorgligt och vemodigt det än känns och är.


Träningen funkar bra just nu och jag hoppas att jag inte kommer att drabbas av svininfluensan, men den som lever får se..

2 kommentarer:

  1. Nattis då! Sluta oroa dig för svininfluensan vi ska ju få vaccin ;)
    MEN om det är någon som aska oroa sig är det jag som är dunderförkyld men vårdguiden säger att det inte är influnensan *hoppas dem har rätt*!

    <3 Puckis

    SvaraRadera
  2. Jaja, Puckis :D Det får vi fasen hoppas!

    SvaraRadera