onsdag 16 september 2009

"Det handlar om att ge och ta, som i 69an!"

Jag tror att den här helgen kommer bli superduperrolig :) Det blir utgång både fredag och lördag. Fredagens plats är ännu inte bestämd, men på lördag blir det lördagsstammishaket - we like it no matter what happens! Det här behöver vi allihopa som ska gå ut; bara skita i alla elaka och konstiga människor, dricka, dansa och ha kul. Visst kan man ha kul utan alkohol också, det har vi provat, men alkohol gör underverk för själen - iallafall för stunden :)
Det är skamligt vad taggad jag är, jag har redan kirrat outfits och killerheelsen ska självklart med hihi, och fördrickat fixar sig nog imorgon. Vi ska föra hemma hos mig så det blir till att städa satan imorgon, det ser faktiskt förjävligt ut här haha.

Nu uppfylls jag av eufori när jag lyssnar på BEP:s - I got a feeling. Hihihhahahehiehehehohohihiuhih! Så känner jag, ja det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar