måndag 21 september 2009

Isn't it nice to be a nerd?

Dagen har tett sig mycket tråkig. Inget har hänt förutom att Mathilda kom hit och att vi sen åkte hem till hennes lägenhet, drack kaffe och kollade in hennes nya gardiner och megalampa.
Mitt liv behöver lite krydda känner jag. Visst går jag på en massa möten och träffar folk hela tiden, men det är något som saknas... PENGAR! Si señores, señoras y señoritas - necesito dinero. Men det är väl ingen nyhet :)

Nu är det bara att tagga om inför nästa helgs partajande - på fredag blir det Bombardier och på lördag blir det klassreunion med Mathilda, Emelie, Therese, Fredrik, Markus och Sebastian. Det ska bli så roligt att se alla igen :D Johanna kunde inte komma, himlans tråkigt! Men jag har bestämt att hon ska följa med mig ut någon gång snart :)

Hollywoodfruar om en timme, vilket jävla program egentligen! Den enda vettiga är ju Maria Montezami och hon är inte bright på något sätt..


Man kanske ska börja bestämma kläder inför helgen snart, den närmar sig ju med stormsteg. Eller inte..... HAHAHA

1 kommentar:

  1. Du är bara för söt pattson (angående din kommentar i min blogg) du är en fantastisk vän du med kan jag lova!:)

    SvaraRadera