torsdag 26 november 2009

What I like about you...

Idag fick jag mitt schema på Cervera och vi skrev även anställningsbevis. Jag ska sammanlagt jobba tretton dagar till fram till jul - mellan två till fyra dagar varje vecka. Det känns bra. Jag mådde ju pissdåligt igår och imorse för det här jobbet eftersom jag inte alls känner mig bekväm med sortimentet och vissa saker i kassan, som returer och när kunderna ska betala med presentkort.
Men i och för sig har jag bara jobbat i två dagar så ingen kräver att jag ska kunna allt detta, förutom jag själv. Jag är en människa som vill kunna allt innan jag ens har börjat lära mig, jag blir så frustrerad när jag inte kan prestera på grund av okunskap. Nej, nu får jag skärpa mig!
Imorgon är jag ledig, och då ska Emelie och jag in till stan och kika lite som vanligt, och på lördag jobbar jag igen (10-15).

Imorse hade jag världens spunk, jag var påväg att börja gråta flera gånger på bussen påväg till jobbet och när jag gick runt i butiken under dagen. Jag har aldrig saknat mamma såhär mycket någon gång i hela mitt liv. Som tur är så kommer hon hem imorgon! :D

Nu ikväll har Emelie och jag städat hela förrådet i källaren och placerat alla julkartonger längst ut vid dörren så att det är lätt att komma åt dem nu såhär i juletider. Dessutom promenerade vi till nya Ica Värtan, där jag sökte jobb tidigare i höstas. Det var verkligen jättesnyggt därinne, heta boys också. :)

Nu ska jag se på tv. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar