onsdag 11 november 2009

Håkan och Lars

Det blev ingen fika med Sara idag, jag vet inte om det har hänt något eller om hon har blivit sjuk. Det visar sig väl senare. Dock gör det ingenting att vi inte träffas för dagen är ganska späckad ändå med bankärenden, julklappsinhandling och telefonsamtal.
Igår kväll innan Emelie och jag skulle sova pratade och skrattade vi åt allt mellan "the blob" och ekonomiska problem. Min mage hade för sig att låta som ett argt spöke, då skrattade vi igen. Emelie och Mathilda är de enda människorna just nu som kan få mig att skratta, mamma också emellanåt, eller Fredrik om han ringer. Haha! Tur att jag har dessa att vända mig till när allt är jobbigt, ungefär som det är nu.
Jag tror att jag ska göra en kurva för hur mitt humör har pendlat sedan jag startade bloggen, ikväll. Det kan bli roligt, haha! :) Några höga toppar och djupa dalar kan vi nog räkna med.

Nu ska jag dra mig ned till Fältan för diverse ärenden. Solen skiner och jag är glad. Kan det bli bättre? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar