tisdag 10 november 2009

Keep up the good work? Jag har inget work...

Tänk hur humöret kan skifta bara på några minuter. Första halvan var väldigt bra med möte, umgänge hemma hos Mathilda och kaffe :) På bussen hem pratade jag och Emelie om en massa saker som är och har varit, då blev jag genast deppig och har därefter varit nedstämd och nära tårar hela kvällen. Jag vill jobba och vara sådär jättetrött på kvällen när jag kommer hem, just på grund av att jag har presterat under dagen. Det finns inte ens något roligt att göra på datorn längre, om jag vill leta inspiration till någon outfit eller något kreativt att göra vill jag köpa en massa saker för pengarna jag inte har och inte har haft sedan den sista juni - kul liv. Jag vill ha en stark axel att luta mitt huvud på just nu.

Inatt ska jag sova hos Emelie igen, annars kommer jag nog aldrig kunna somna.

Good night. Guten abend. Buenos noches. Bonne nuit. God natt. (de språk jag kan, vissa sisådär)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar