fredag 20 november 2009

Du är en currymänniska

Igår när jag skulle sova kände jag på mig att någon förskola skulle ringa mig idag på morgonen, så jag ställde klockan för att jag skulle gå upp runt halv åtta. Hade jag rätt eller hade jag rätt? :) Tjugo över sju ringde FK Vårsol och frågade om jag ville jobba, självklart sa jag ja. Jag jobbade från nio till två och gick på möte hos Cervera. När jag var klar där, och inte hade hunnit komma ut ur butiken, ringde förskolechefen från Sabbatsberg och frågade om jag vill jobba nästa vecka.
Så nästa vecka ser ut såhär för mig:

Måndag: 9-16 på Kastanjebacken
Tisdag: Möte hos jobbcoachen 9-12.30
Onsdag: Provjobb hos Cervera i Fältöversten 11-18
Torsdag: I dunno

Fredag: Troligen på Kastanjebacken igen
Lördag: I dunno
Söndag: Adventsstäd och -pyntning med hela familjen

Just nu sitter jag hemma hos Mathilda och kollar på Idol. Vi har precis ätit pastasallad, vi rullar allihopa nu. HAHA! :D

Det är konstigt hur allt kan förändras så himla snabbt. Igår bröt jag ju ihop på grund av det här med jobbsökandet, det suger musten ur mig. Då bestämde jag mig för att inte söka något på en vecka. Och så fick jag svarfrån Cervera samma kväll och de två förskolorna ringde idag. Knasigt! Men jag behöver verligen det här. Även om det bara är ströjobb.

Puss & kram mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar