måndag 9 november 2009

Bättre sent än aldrig...

Så stod det på mina tackkort till studenten. Haha! De kom iväg lite sent, två månader närmare bestämt...
Idag mår jag bättre än på en vecka ungefär, jätteskönt. Jag hade jättesvårt att somna igår, så jag fick lov att spela gitarr och visksjunga i ungefär en halvtimme. Jag tror att jag hade kreativitet som jag inte gjort någonting av på nästan en vecka, haha! Dessutom hade jag svårt att andas på grund av allt slem, usch.
Inatt har jag drömt sjuka saker; den drömmen jag vaknade av handlade om att jag tillsammans med några andra skulle skicka kläder till en modevisning. Kläderna fanns på klädställningar på en festivalcamping. När jag hade lämnat alla kläder visste jag att jag hade glömt några plagg och gick därför tillbaka till campingen. Väl där hade folk börjat riva i kläderna som fanns kvar och jag vaknade mitt i allt rivande. Haha! Lite knasigt. :)

När jag inte kunde sova skrev jag önskelistan till julen också, inga märkvärdiga saker :) Jag behöver ingenting speciellt i år förutom akrylfärg, -block och -penslar. Jag vill börja måla igen, hihihihi.

Idag var mamma hemma när jag vaknade, surprise! Eller egentligen var det ingen överraskning, men roligt och mysigt.
Emelie och jag kom på igår varför båda har fått lust att skaffa barn - vi ser ju dessa underbara Gosselin-barnen varje dag i "Jon & Kate plus 8". Jag fascineras dessa barn, speciellt vissa av dem. Det är så roligt att se deras olika personligheter och hur de utvecklas. Jag vill också ha sådana barn i framtiden, inte lika många, men iallafall lika snälla, underbara och lydiga. Har jag sagt att jag är konstig förut? Nu vet alla det. :)

På onsdag ska jag fika med Sara, äntligen! :D
Katy Perry är världens vackraste kvinna enligt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar