måndag 16 november 2009

Jag vill bli framgångsrik!

Nu är jag sådär utmattat trött efter en hel (nästan!) arbetsdag som jag önskade förra veckan när jag var nere. Och ännu mer uttröttande är det när jag tänker på att jag måste diska, duscha och lägga fram saker till imorgon, då jag börjar redan halv åtta, innan jag går och lägger mig. Visst är klockan inte så mycket, men ändå.
Jag har missat en massa samtal de senaste dagarna och jag tror att de har handlat om intervjuer, antingen har det varit dolt nummer eller mobilnummer. What to do? Jag tror att jag ska söka lite fler jobb nu, sedan ska jag börja med hemmasysslorna...
Om jag inte har något fast jobb till sommaren tänker jag hoppa på någon KY-utbildning, jag kan inte fortsätta såhär.

Puss & kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar