onsdag 25 november 2009

"Här kommer Ica-Ulf, inget konstigt med det!"

Ikväll är jag väldigt trött. Jag jobbade ju på Cervera idag, det kändes bra. Frågan är om jag kommer få betalt nu när jag bara "provjobbar", imorgon frågar jag. Jag ska dit imorgon igen klockan elva, vet inte hur länge jag jobbar då. Jag hoppas att jag lär mig sortimentet inom en snar framtid, det är så jobbigt att slussa vidare nästan alla frågor jag får. Det skulle vara bra om jag kan kombinera dagis- och butiksjobb, i alla fall nu i november och december.
På något sätt känns det inte som att Cervera är min grej. Det är lite tidigt att säga det, jag vet, men jag skulle gilla att jobba i en inredningsaffär mycket mer tror jag. Jaja, det är bara fram till dagen innan julafton - det ska jag väl palla! :)
Butikschefen blev så förvånad idag över hur snabbt jag lärde mig kassan och att jag kan ta de flesta kunderna själv, förutom de som har en massa presentkort och sånt. Men det kommer jag också att lära mig.

Snart ska jag gå och lägga mig. Puss på er!
Jag saknar min mamma som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar