söndag 15 november 2009

I follow you until you love me

Nu är jag hemma från stan. Emelie följde med ändå, så jag kunde inte titta på julklappar till henne - dumma tjejen! Vi köpte godis och jag köpte en svart tröja med volanger på sidorna, jag tänker ha den på Bombardier på fredag, hihi. Idag när mamma kom hem fick jag världens bunt med tidningar som jag ska plöja genom ikväll, wiiih! Det passar bra då jag har köpt godis, på Caramella vid Hötorget. Sen är det ju film på någon kanal ikväll också.

Just nu ser jag på "Say yes to the dress" på Travel&Living, gud så roligt att prova en massa vackra brudklänningar. Satin, pärlor och spets. Haha, nej nu får jag ta och ge mig! Barn- och bröllopstankar vid 19 års ålder, nuh-uh... Don't think so! :D
Efter denna helg blir det bannemig hårda bud, hehe! Kram på dä :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar