onsdag 18 november 2009

Just be fierce!

Imorse gick jag upp lite efter klockan åtta, duktig som jag var. :) Jag träffade Puck vid ett - vi kollade i lite affärer och fikade på Wayne's. Det var mysigt! Efter fikat åkte mötte jag Emelie och vi åkte hem till Mathilda för (mer) fika och umgänge.
Vi mötte Mathilda i hennes port och gick direkt till Prisextra för att köpa mat till veckan och lite mellanmål. Inne på Prisextra började jag svettas och må dåligt, som att jag håller på att bli sjuk igen - nu på kvällen har jag fått ont i halsen (igen) och när jag vaknade imorse hade jag hemsk slemhosta och bihålorna var fyllda med gegga. Åter till umgänget med Mathilda!

Hemma hos henne åt vi mellanmål bestående av ciabattabröd med ost och gurka, kaffe, pepparkakor och honungsmelon. Yummie! :D Vi bokade in en middag på fredag istället för utgång eftersom både jag och Emelie är sjuka och ingen av oss tre har egentligen råd att gå ut innan lön och bidrag av olika slag. Så på fredag ska vi laga middag och se på Idol och film, hihi - mysigt värre! Runt halv sju åkte vi hem med regnrusket piskande mot kläderna och händerna ockuperade av matkassar. När vi kommit innanför hemmets dörrar satte jag mig genast och sökte några receptionistjobb, som alltid. Och snart ska jag sova. Imorgon ska jag på ännu en arbetsintervju, får se hur det går...

Haha, du är rolig du Pia! :D

Godnatt gott folk, jag saknar min mamma :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar