torsdag 19 november 2009

Oh rainy day, please go by

Denna dag har varit ganska jobbig:

- Intervju
- Inställt pendeltåg
- Shrinksamtal
- Känsloexplosion innanför hemmets dörrar
- Panikattacker

Dock träffade jag min gamla klasskamrat Malin när jag kom ut från shrinken, det var väldigt roligt. :) Och sen så ska jag på ett möte imorgon eftermiddag för ett möjligt julextra på Fältan. Jag hoppas inte på någonting eftersom jag är helt slutkörd just nu vad gäller jobbsökande.

Jag är helt utmattad, nästan på alla sätt och vis. Jag tänker inte ta det här, men många saker kom upp idag på samtalet med shrinken som jag sedan många år har förträngt, jag har inte ens berättat allt jag har varit med om för henne. Hon blev ännu lite mer bekymrad idag när jag kom att tänka på dessa förträngda minnen. Ja, herregud. Det är inte lätt när det är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar