onsdag 11 november 2009

Restless restless

Emelie tycker att jag är äcklig när jag får hostattacker vid telefonsamtal med henne, jag har ju i och för sig kikhostebakgrund och då låter det värre än det egentligen känns.
Idag var en sådan där bra dag igen med med glada telefonsamtal, givande jobbsökande, ändring av CV och personligt brev samt filmtittande. Dock har vår Comhembox fått för sig att inte fungera ikväll och det är ju jätteroligt såhär på kvällskvisten, därför sitter jag nu med en laptop i knät i Emelies rum med Thåström i bakgrunden. Mysigt värre :) Imorgon är det en totalt fullspäckad dag med tre möten av olika slag, hihi, så roligt så.

Filmen jag såg ikväll var The Notebook, jag gråter lika mycket varje gång. Den är så underbart romantisk, vacker och sorglig. Jag måste ju säga att jag blir lite avundsjuk på kvinnan i filmen som får kyssa och vara med Ryan Gosling, shaisse vilken man.. Jag snor honom från alla som vill ha "a piece of him".
Jag har bestämt mig för att jag ska se Nile City från början snart igen, länge sedan nu.
Nu ska jag surfa vidare, kram på dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar