tisdag 17 november 2009

Ingenting blir som man förväntar sig...

Imorse när jag var påväg mot dagiset för en tredje arbetsdag mötte jag en väldigt attraktiv människa av det motsatta könet. Jag brukar inte så ofta bli till mig av tofskillar, men herregud vilken vacker människa. Han hade jättefina drag och ögonen lyste i det gråa regnvädret. Det var en aww-upplevelse som heter duga! :)

Dagen på dagiset gick väldigt bra, barnen var lite griniga men det kan ju bero på att nästan ingen sov på vilan... Vi målade, ritade, lekte ute i sandlådorna, lade pussel, sjöng julsånger inför luciatåget och vissa barn plaskade med vatten, vilket resulterade i en bunt nakenfisar som sprang runt på avdelningen. Jag tycker verkligen om barnen där jag var, precis perfekt ålder - 2-3 år. När jag har jobbat på dagiset de här tre dagarna har jag insett att jag vill vänta några år innan jag skaffar barn, haha!

Jag var helt lycklig imorse när jag gick upp tidigt och tog bussen till "jobbet". Det kändes så bra att uträtta något och dessutom tjäna lite pengar samtidigt som jag hade roligt och lärde mig massor med saker, om mig själv och barn.
Imorgon ska jag fika med Puck vid ett, jag har inte träffat henne sedan mitten augusti. På torsdag ska jag på intervju hos Uniflex igen och därefter ta mig till Haninge för shrinkmöte och Friabesök. :) Jag dedikerar bilden av Bradley Cooper till Pia! :D
Puss på er!

1 kommentar:

  1. aaaaaah nu blev ja lite småkåt härborta. HAHA. mums. tack babe ;D

    SvaraRadera