lördag 7 november 2009

Två ögonpar i tomhet från september till advent

Herregud så dåligt man kan må. Huvudvärk, utmattning, illamående och slemhosta. Just nu går jag på Alvedon och orkar då sitta upp tillräckligt länge för att skriva ett blogginlägg. De senaste två dagarna har jag legat i soffan med täckte och massor med kuddar, bytt sida på grund av ryggsmärta och tittat på tv. Just nu ser jag på på Schindler's list på Tv4+, en sjukt bra, men hemsk film om jag får säga det själv.
Eftersom jag är sjuk så har jag varit totalt sysslolös de senaste paret dagar och vad har jag haft tid till då - jo, att tänka. Att tänka är inte alls så nyttigt som man kan tro. Jag har börjat minnas saker som jag har förträngt i tron om att må bättre. Men det kanske är bra att jag får uppleva dessa minnen i känsla och bild igen för att kunna gå vidare. Kan jag inte få må bra på riktigt snart?



Uppriktigt. Förlåt. För allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar