onsdag 4 november 2009

Ny vecka, ny karta

Dagens relativt spontana besök med Emelie till Ikea blev inte som förväntat - vi fick helt enkelt inte med oss det hem som vi egentligen skulle köpa. Så typiskt! Men något bra var att det har snöat hela dagen (äntligen...), vi åt den obligatoriska Ikeakorven och att jag fick drömma mig bort i julstämningen som var i de vackert sammansatta "rummen". Jag älskar Ikea av hela mitt hjärta, förutom när det alltid saknas en skruv eller något dylikt i byggsatsen.




När vi kom hem ändrade jag mitt personliga brev lite och sökte jobb i fem inrednings-/möbelaffärer. I keep up the hard work! Sedan en iskall promenad till Värtahamnen och därefter massivt tédrickande.

Såhär snygg var jag med mina Kissieläppar och dolme till näsa.

På fredag kommer mamma hem! :') Jag vet att hon saknar mig. Och jag tycker om min Emelie, som just nu kallar mig för Pattchingchong...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar