onsdag 14 oktober 2009

You turn me on and then I get turned off

Hej och hallå alla glada!
Dagen har varit ganska så exemplarisk än så länge. Jag sov med benen i högläge hela natten och idag mår vaderna bättre. Gick upp vid sju för att fixa iordning mig inför receptionistintervjun klockan halv tio i Globen. När jag kom till Uniflex fick jag ett papper att fylla i och så tog receptionisten en webbkamerabild (underifrån!) till CV:t. Sen var det lite allmän information om företaget tillsammans med tio andra tjejer och därefter en kort enskild intervju. Den unga kvinnan jag blev intervjuad av gillade mig och sa att hon hör av sig direkt när det kommer in en receptionisttjänst som passar mig. Allt lät så hoppfullt och nu har jag ju halva inne i alla fall :)
Efter mötet ringde jag Mathilda och åkte in till stan för att hjälpa henne med presentinhandling inför helgen då en av hennes vänner fyller 18 år. Vi hittade allt inom ungefär en halvtimme, bra jobbat! :D
Imorse snöade det sådär mycket så att det låg kvar på marken i flera timmar. Lite väl tidigt kanske även om jag tycker om snö och längtar till ett täckt landskap, men det ska ju komma snö mot slutet av november - inte i mitten av oktober...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar