torsdag 15 oktober 2009

Var tog den där elden vägen?

Jag är beroende av Lars nya skiva "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen". Nästan alla låtar speglar på något sätt hur jag har mått de senaste två månaderna. Allt blir så vemodigt.
Idag är det en såndär mellandag igen, ingenting händer och jag har ingen inspiration till något. Det kan ha att göra med att jag inte har något mål med denna torsdag, ingen och inget att gå till. I helgen ska jag i alla fall gå ut, med min stora budget på 80 kronor :) Jag hoppas på en kanonlördag!
Jag vaknade inatt med ett ryck ur en mardröm - Johanna och jag gick i stan och helt plötsligt blev det kaos när alla hus brann. Tack.


"Om du går ut i solen
och sätter dig en stund
för att natten blev så virrig
för att känslorna gick runt

För att jag aldrig nämnde
att det du gör är bra
och att jag är lika vilsen
och för att jag aldrig sa:

jag fattar alltihop..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar