onsdag 21 oktober 2009

A house on the country side :)



Jag har alltid sagt att jag vill bo i ett stort hus på landet när jag blir vuxen. Den senaste timmen har jag drömt mig bort i inredningsdjungeln och börjat kolla på lite hus på landet, objekt inför framtiden där jag vill bo. Haha, det ska börjas i tid! Tänk att ha en grind till sitt hus, en stor gräsmatta för barnen(?) att springa på och en underbar inglasad farstu/veranda där man kan sitta och läsa en mysig bok i regnet. En lantlig och ljus inredning mixad med lite pasteller och några mörka detajler.
Jag är bra geekig, jag, men utan drömmar har man inget att sträva efter - det har jag lärt mig än så länge i mitt ganska korta, men händelserika liv. Jag vill kika in i framtiden och se vad jag gör om 10-15 år, det skulle vara så roligt. :)


"Jag har den själv, vill du testa?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar