fredag 9 oktober 2009

We are golden?

Helt galet vad trött jag är på att se älskade personer i min närhet bli utnyttjade av andra. Förstår inte ni gärningsmän (jag kallar dem det!) vad ni gör när ni kanske har sex med personerna i fråga och lovar en massa saker och sen bara drar? Kan ni inte förstå att man går på det där smickret och närheten? Jag tycker man borde rensa bort lite folk som beter sig som svin. Visst, jag är ingen ängel och jag har gjort en jävla massa misstag den senaste tiden (som jag har tagit konsekvenserna av!), men jag skulle aldrig någonsin kunna utnyttja en annan människa på det sättet som några av mina nära vänner har blivit. Förstå att andra människor kan må dåligt över konsekvenser du inte tänker ett skit på när du ger löften och dylikt! Nu är jag sjukt arg, det händer inte ofta...

Nu tänker jag gå och lägga mig.

1 kommentar: