tisdag 27 oktober 2009

Rate yourself and rape yourself

Ännu en bra dag :) Hur skall detta sluta? Haha. Nej, det är faktiskt min tur att må bra nu tycker jag. Too much tears this fall. Helt sinnessjukt faktiskt.
Åter till denna underbara tidag. Dock vaknade jag i panik efter en hel morgon fylld med mardrömmar i världar under vatten och av att jag trodde jag var försenad till mötet med förskolechefen Ingrid, som är imorgon... Hela dagen har i princip spenderats hemma hos Mathilda med ögonen riktade mot Lotta på Bråkmakargatan under en god baguettelunch. Kollade genom min mail och hade fått svar från tre inredningsstylister och Panduro Hobby, hihi. Mitt CV är nu skickat till alla Panduro-affärer i Stockholms län. Det börjar rulla på lite nu. Men som en av mina närmaste vänner, Phiona, sa häromdagen - allt handlar om inställning, vill du något så får du det, oavsett vad! Såna där människor älskar jag :)


Nu blir det Äntligen hemma och kaffe med mjölk.

Puss på alla er ljuvliga människor som finns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar