lördag 3 oktober 2009

Keep on running..

Gårdagen var helt underbar. Det var den vackraste höstdagen jag skådat på många år - solen sken, det var iskallt, jag satt i Gamla Stan på en uteservering med min nyss hemkomna storasyster och fikade, jag mötte Emelie när vi åkte tillsammans till Fridhemsplan och handlade mat för helgen.

Utgången till Metro efter mycket om och men, jag och Johanna var lite veliga om man kan säga så. :) Vi förade hemma hos mig i vanlig ordning och tog buss/tunnelbana till stället. Johanna hade skrivit upp oss på listan men killen sa att det måste ha blivit något fel och så log han och vi blev insläppta ändå, fem minuter innan man fick lov att betala. YES! Allt som allt gjorde jag bara av med 120 kronor (öl+cider+4-bitars med sötsur sås). Metro var inte den roligaste utgången jag haft, var ganska otaggad, men helt okej ändå eftersom det var skönt att komma ut lite (som jag aldrig gör annars, eller hur var det nu?) och träffa familiar faces.


Idag mår jag sådär - har huvudvärk, fryser som en gris och är snorig. Förhoppningsvis orkar jag gå ut ikväll igen, Carolina fyller ju år idag :D Så Emelie och jag ska gå på hennes middag och sen får vi se om vi orkar gå ut, den där tjejen har ju världens äckligaste ögoninflammation och är påväg att bli sjuk igen...







Nu ska jag äta frulle, pöss på römpa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar