tisdag 13 oktober 2009

Kan jang & chi san (kan jag behöva!)

Det var väldigt svårt att sova igår. Min mamma har en förmåga att snarka så högt att ljudet går genom väggen (gips!), detta skedde naturligvis igår när jag gick jag la mig tidigare än vanligt för att orka gå upp en bättre tid. Klockan tolv idag ska jag träffa Johanna. HELVETE, DET SNÖAR UTE! :O Jag tittade ut genom fönstret precis, ja-ha... Det blir nog bara fika för oss idag, haha.

Idag känner jag mig på bättre humör än igår, Gud vilken dag. Dessutom kan ju p-pillerna i och för sig ha en viss inverkan på mitt drastiska humör, haha! När jag kom hem efter en fika med Mathilda och Emelie på B&B, sa mamma att det luktade förkylning om mig och jag mådde faktiskt inte riktigt bra. Idag känns det lite bättre även om jag känner att något är på gång.

I helgen ska jag gå ut igen med några tjejkompisar, ingen vet var och vem vet - en och annan vän kanske dyker upp också?! :)
Now it's time for frukost! Puss&kram,, ses på stan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar