onsdag 7 oktober 2009

Konsumera och konsumindre

Just nu har jag bloggtorka, tråkigt värre. Folk runt omkring mig får jobb och jag sitter här vid min dator och söker dagarna långa utan resultat. Har kommit på att mitt CV är problemet. Var hos jobbcoachen idag och fr.o.m nu ska jag börja kontakta företag inom mitt intresseområde för informationsintervjuer om mitt drömyrke - läskigt med spännande! Att söka jobb är fasen ett heltidsjobb. En till uppgift jag fick av Gunilla var att jag ska reda ut mitt nätverk och ta kontakt med människor där för att tillslut ha informationsintervjuer. Jag känner dock att allt kommer att ordna sig - hellre att det tar lite längre tid och att jag hittar något jag verkligen vill göra istället för att ta ett jobb för att passa in i normen.
Snart ska jag hem till Mathilda och mysa med fruktsallad och Grease.

Puss på halsen så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar