söndag 4 oktober 2009

Jag är här och mitt liv är bara mitt!

En rätt så destruktiv och långsam dag. Jag väntade bara tills mamma kom hem. Henne har jag saknat, det gör jag ofta nuförtiden. Lägenheten är kall som i en källare en varm sommardag. Jag såg hela Jane Eyre-serien och har druckit massvis med kaffe, mestadels för att det är gott. Jag har saknat den där tjejen som jag var i början fram till mitten av sommaren. Johanna kom på att det är ny vecka och nya tag imorgon, det tycker jag låter bra. Fattig är jag också, men jag får skylla mig själv även om utgångarna inte blev som det var tänkt. Jag saknar att ha killkompisar, att bara kunna sitta och le åt deras brutala konversationer eller konstiga erfarenheter. Fast en bögkompis skulle nog vara det bästa, då slipper man bli kär och hjärtekrossad och man kan prata om killproblem, fast med en kille. Nej, vänner är något som jag behöver fler av, eller åtminstone fördjupa de relationer jag redan har. Det ska bli mitt mål fram till jul. Nu ska jag, gitarren och min sångröst på dejt.



Herregud vilket sentimentalt inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar