måndag 26 oktober 2009

Varför jag tycker om den här måndagen:

Jag har...

  • Kontaktat FK Vårsol med gott resultat
  • Varit på möte med Gunilla på Assessit - femårsplan (nej, ingen kommunism här), positiv feedback, givande diskussioner osv.
  • Kastat iväg mängder med negativ energi i och med inlägget tidigare idag = allmän glädje
  • Insett vilken typ av människor jag klarar mig utan och vilka jag behöver för att lyckas.
  • Ätit världens brutalaste morot, som även var god.
  • Bestämt mig för att besöka Bombardier på fredag med gamla och nya vänner :)

No giving up when you’re young and you want some :)


Jag har väntat på ett regn - Lars W
Du hade tid (Osloversionen) - Lars W
Drumming song - Florence + The Machine
Notion - King of Leon (även kallade Kings of Lions!)
Annie's song - John Denver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar