fredag 23 oktober 2009

Bättre och bättre dag för dag

Så kännsdet faktiskt just nu. Allting rullar på i en fasanfull fart, hihi. Jag har fått kontakt med några i inrednings- och mediabranschen som gärna vill svara på mina frågor om inredningsyrket och dessutom fick jag mail från en chef för ett föräldrakooperativ i Vasastan idag. Ingrid, som hon heter, undrade om jag fortfarande var intresserad av vikariat vid sjukdom, och självklart är jag det, så jag ska höra av mig i nästa vecka per telefon för att boka ett möte med Ingrid. På denna privata förskola använder de sig av musik, rytmik, språklekar och så vidare i sin pedagogik, något som ligger mig varmt om hjärtat. Jag hoppas på det bästa iallafall. :)

Shrinksamtalet gick bra idag, och Emelie följde ju med mig till Haninge, så vi gick i centrum efteråt och kollade på lite kläder till henne. På H&M träffade vi sötisen och min vän My, vi bestämde att vi ska ses någon dag nästa vecka för en lunch och även efter det att hon slutat jobba. Jag saknar henne, jag. :)

Imorgon blir det utgång, även om jag känner mig sjuk idag... Jag ska skriva upp oss på lite listor ikväll. Johanna, som annars är världsbäst på det, ska festa ikväll så jag får ta över den sysslan, hehe.

Ikväll ska vi äta godis, hemmagjord pizza och lite annat onyttigt. Jag har skött mig väldans bra i veckan och tycker att jag är värd lite tjafs i matväg. :) Dessutom väntar lingonveckan (för er som vill veta) och då ha man liiiite extra rätt att äta sånt.

Puss på rumpan, för er som vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar