onsdag 2 december 2009

You know I want you, babe


Igår jobbade jag och det kändes, för första gången, bra. De jag jobbade med var jättesnälla och jag lärde mig en massa saker samt frågade om de behövde hjälp med något uppacknings- eller märkingsprojekt med jämna mellanrum. Jag kände mig behövd och det kändes nästan som att de blev lite stolta när jag klarade av saker i kassan som jag inte gjort tidigare, till exempel som returer.

Lunchen spenderades med Emelie och då köpte jag latte med kanel på Kahls för 20 kronor, väldans gott. Sedan jobbade jag i tre timmar till och det var väldigt lugnt hela dagen, även om vi sålde över budgeten. Just det, igår kom det lite tillskott i kassan som verkligen behövdes. Dessutom ringde förskolechefen för Sabbatsberg och frågade om jag vill jobba idag, men det kan jag ju inte eftersom jag ska vara på Cervera idag igen. Och på torsdag ska jag lämna in min tidrapport så att jag får mina pengar i december.

Nu såhär på onsdagsmorgonen är det frost på marken och runt två minusgrader, hihi. Det ser nästan ut som snö - lycka! Nu tycker jag faktiskt att det kan komma snö, det är ju ändå december. Jag har nästan köpt klart alla julklappar, det är bara en sak till Emelie och lite till mamma kvar. Jag älskar att köpa julklappar. Jag blir så ivrig, jag vill att det ska bli jul på en gång så att de som ska få klapparna får öppna dem. Men jag är ju lite konstig.

Nu ska jag firra iordning mig. Kram på dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar