måndag 21 december 2009

Iskalla fötter och kliande armar..

Visst är det väl kallt ute idag? Nu vid halv nio på morgonen visar termometern -7,8 grader och landskapet är helt snötäckt utanför fönstret. Det kunde man inte tro för några veckor sedan då det var fem grader varmt och marken var grön.
Nu i helgen har jag fått eksem på mina armar och bröstet, jag vet inte om det är någon allergi som ploppat upp eller om jag har reagerat på tvättmedlet när jag tvättade lite kläder för hand igår. Sedan jag började på Cervera har mina händer och fingrar torkat ut på grund av allt presentpapper - jag har fått självsprickor, torr och överkänslig hud. Naglarna har gått av också, de som var så långa. Som tur är ska jag bara jobba två dagar till, om än långa.

Nej, om jag ska ta och äta frukost och göra iordning mig nu. Hejdå för nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar