söndag 20 december 2009

Min flickvän Percy, sörru!


Tusan vad det snöar, men jag lider inte. Mamma och jag promenerade nu på förmiddagen och helvete vad kallt och blött det var med alla snö som föll. Innan det åt jag risgrynsgröt med kardemumma och socker samt vörtbrödmackor, så gott! Jag älskar julen!
Som jag har berättat innan ska jag jobba på en förskola i Starrängsringen under våren, nästa vecka ska jag få mitt schema, men jag vet att jag börjar officiellt den 11 januari. Imorgon är det näst sista dagen på Cervera och då ska vi troligen träffa Mathilda på kvällen för att byta julklappar. Annars har det väl inte hänt så mycket den senaste tiden.
Efter jul byter jag till Comviq och under våren ska jag tatuera mig, köpa ny mobil och en bärbar dator, dessutom ska jag spara en del av mina lönepengar till Greklandsresorna i sommar. Hihi!
Nu ska jag mysa vidare och njuta av lugnet, det kommer det inte att bli mycket av de kommande dagarna. Kram på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar