tisdag 22 december 2009

Allting blir precis som man förväntar sig

Tänk att jag alltid har rätt när jag tror att något är på ett visst sätt, jag är helt otrolig. Hehe!
Sista dagen på Cervera var relativt lugn, det trodde jag faktiskt inte. Imorgon kommer de att få helvetet på jorden i butiken, hihi.

Just nu sitter jag hemma hos Mathilda med Emelie. Vi har ätit middag och bytt julklappar. Jag fick ett jättefint diadem, en hårspänne gjort av självaste Mathilda, en tavla med henne och mig på bilden samt en skifferplatta och tillhörande värmeljus. Jättebra saker! :) Hon blev väldigt glad för glasburkarna som Emelie och jag hade fyllt med bakverk och karameller.
Det ska bli skönt att lämna Stockholm över jul, få lite perspektiv på livet och vad jag vill göra med det. Imorgon går bussen mot det iskalla Orsa, det gillar jag. Jag älskar alla heta 20+ killar/män som handlar på Cervera. Haha! Jag har haft sånt jäkla flyt med detta när jag har jobbat, jag gillar :)

Nu är jag trött, kanske ska åka hem snart. Det blir en lång dag imorgon också.
Pöss på römpa for now! :)

2 kommentarer:

  1. Vad gött de ser ut

    Har du börjat jobba nu? :D

    Puss på dig lilla korven

    SvaraRadera
  2. Häääj!

    Jag har jobbat på Cervera under julen och på olika förskolor i Vasastan under senare hösten, men nu till våren har jag fått en tillsvidareanställning på halvtid på en förskola på Östermalm, hihi. Det ska bli så skönt att få en säker inkomst varje månad. Har jag tur så får jag jobba kvar i höst också :)

    Pöss på römpan

    SvaraRadera