tisdag 22 december 2009

Tio minusgrader?

Himlen är alldeles rosa och termometerna visar tio minusgrader, mysigt värre.
Igår var det relativt lugnt på jobbet, ganska konstigt eftersom det är julafton i övermorgon. Jag tror att det blir mycket mer att göra idag, vare sig jag vill det eller inte. Idag är det min sista dag och det är så skönt att det är över efter det. Jobbet på Cervera, speciellt under jul, var inget för mig - speciellt inte när chefen är smått neurotisk och nästan attackerar mig när jag letar efter någotpå lagret, som att hon tror att jag ska sno något.. Palla henne! Den 12 januari ska jag börja på Liten blir Stor och det ska bli väldigt roligt. :)

Igår fick jag min lön från FK Vårsol, det var lite roligt. Även om det inte var någon stor summa så är det alltid uppskattat med lite klirr i kassan, speciellt när jag har tjänat ihop pengarna själv.
Nu ska jag göra mig iordning. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar